Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Mayıs 2011

Pek Muhterem Takipçilerim;

Benim canım dostlarım ablalarının dünya güzelleri,sizlerden gelen yoğun istekler üzerine kendime ben de blog açtım.Bu günden itibaren burada gün görmemiş gerçek hikayelerimi ,anılarımı sizlerlen paylaşcam.
Sadece hikaye bok püsürük değil daha neler neler paylaşcam bak anlatayımda dinleyin.
Birbirinden güzel yemek tariflerimiz olcak bi kere.akşam ne pişircem diyerekten göt atmıcanız artık.ben öğretçem siz yapçanız.Böyleliklen heriflerinizi sıçana kadar yedirip evde tutarsınız.
Bununlanda bitmicek.Herifleri elde tutmanın yollarını paylaşcez birbirimizlen ayol.Malum çağımız orospuluk çağı.Her herifi bir orospunun çorlaması an meselesi.Biz napçez peki?orospulara karşı birlik olcez örgütlencez karıları saf dışı bırakıp bi tane herif kaptırmıcez.
Hergün magazin haberlerini paylaşcez burda.Yorumlarımızı yapçez.Gülcez Eğlencez ayol.
Derdi tasası olan bana yazcek burdan.Derdine derman bulcez elimizden geldiğince.
Ayriyetten alışveriş bölümlerimiz olcek.Memnun kalmadığımız kazıklandığımız götümüze giren mağzalara karşı birlik olcez haklarımızı koruycez birbirimizin.
Daha da neler olcek neler paylaşçez neler..
Veee buyuk bomba.Bi türlü çıkaramadığım KARININ AMI YOK adlı kitabımı bölüm bölüm hergün burdan yayınlamaya başlıcem.Arkası yarın şeklinde yani.
Şimdilik diyceklerim bunlar.Hadi ayol Gullüm başlasın ablalarının bitaneleri..

1 yorum: